fredag 27 mars 2009

PANG! BOOM! CRASCH! Han är Mr Cool.

Jag har inte bloggat på ett tag. Jag har mina orsaker.

Min dator kraschade för ett tag sen. Jag fick dåndimpen. Min bror kom och gjorde mig lite glad genom att jag fick låna hans bärbara. Enda problemet med den var att tangentbordet inte funkade, eftersom han en gång i tiden tappade en hel jävla fläskotlett med massvis med marinad över hela tangentbordet. Aaah, det stämmer! Han skulle stolt visa en av sina vänner vad han och hans syster lyckats att tillaga tillsammans, han ville göra sin homie lite avis ni vet. Tjena! Det gick ju kalasbra vafan. Nämen, det gör ingenting att tangentbordet är fuckat, vi kopplade bara in ett vanligt så funkar det sjukt bra.

Så varför har du inte bloggat om du haft en dator, Jullan? Jo, för att den här datorn som min bror så snällt lånade ut till mig, den har ett virus. Ett virus som gör att den lever sitt absolut egna liv. Det vill säga att då den är trött så går den och lägger sig. Den stänger alltså av, precis då den själv vill. Jag fick dåndimpen. Varför ger min bror mig en dator som har ett jävla virus?! Han hade glömt bort den lilla detaljen.

Fan, tror ni jag varit måttligt less eller? Det har kommit upp så jäävla mycket saker som jag velat blogga om och berätta för er. Men det har jag ju inte kunnat göra, för jag har inte haft någon dator. Men nu då jag väl nallat åt mig mammas jobbdator, då kommer jag inte ihåg alla dom där jäävla sakerna! Irriterande? Mjah, en aning kanske. Och ingen humor har det blivit av heller, det är typ det värsta.. Men det kommer nu, full fart!

Mina datorer har kraschat. Där har ni svaret till varför det verkat som jag dött.

Inga kommentarer: