torsdag 12 mars 2009

julia månssons humor! :)

Words.
  • Är du på? Jag är på! Standardfuckingfrasen..
  • Du är ful och jävlig Oscar!
  • Incoming!
  • Nyt läheme! Vårat sätt att kalla på varandra..
  • HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
  • Fyfan vad du är full!
  • Monstret, kåldolme, Godzilla, Nisse, mohammed, Abdullah och tusen andra smeknamn på Anton.
  • Oh mate! Engelsmännen..
  • Det är blött på golvet, kolla här! Det komer från... KYLEN! WAAAAAAAAH!!! VAD GÖÖR DU MÄNNISKA?!
  • Den är grön, dom stack för två timmar sen.
  • Varför ska jag vara kackerlackan, han kan väl vara kackerlackan?
  • Satan i gatan!
  • Jävlar i min lilla låda!
  • Men du gööör mig.
  • The guys in Sweden are fags and the girls är bimbos! Oscar fick napp..
  • Spindeln.

.. = OOOOHWWW! Bring me back.

Det här, och mycket mycket mycket mer, gjorde så att ångest över noll träning på att jag på en vecka försvann direkt. Magmuskelerna fick sitt arbete i alla fall. Ni får nöja er med några fraser som min humor. För hela resan låg i julia månssons humor, man var tvungen att vara där.

Inga kommentarer: