måndag 16 mars 2009

julia månssons humor! :) och en feeeet story.

Jag är en person som är sadist och som verkligen älskar att fälla in kommentarer i ett samtal, helst taskiga sådana också. Då blir det riktigt smaskigt och mitt leende är upp till öronen. Men kalla mig inte elak, för det är jag verkligen inte.

Idag insåg jag att jag måste skärpa mig angående kommentarerna, Jen9 och Jenfan hade ett samtal och jag kunde inte låta bli att säga dumma saker lite då och då. Till min förskräckelse så började Jen9 gråta av det jag sa. Tårarna som blandades med mascaran som var så perfekt lagd bara rann nerför hennes rosenröda kinder. Sen sprang hon iväg till toaletten så där tjejigt som dom gör i filmer. Det var då det slog mig, som en blixt slår ner i ett ensamt träd på en öppen äng! Då insåg jag att nu får det fan vara nog, jag måste sluta! Sagt och gjort. Dealen mellan mig och Jen9 var klar; varje gång jag fällde en dum kommentar så skulle hon få en femma av mig. "Tjejen kommer bli tät!" tänkte vi båda. Men du, vet du vad? Jag höll mig fan hela dagen och jag led inte speciellt mycket av det. Sensation! Dock så börjar jag nu känna hur svetten rinner och jag skakar ganska mycket. Snart är det fosterställning och gungande fram och tillbaka som gäller. Sjöjävlablöt i svett också. Som ett fucking autistiskt barn som blivit rädd eller nåt. (Fyfan vad hemskt skrivet!) Jag tror inte att jag klarar länge till. Klarar jag av natten? Morgondagen ska bli intressant. Ska jag klara av ännu en dag eller kommer Jen9 påbörja vägen till titeln tät brud? Den som lever och har ögonen öppna kommer att få se!

Men tro mina ord! En dag, kanske fler, utan kommentarer kommer att ta ut sin rätt inom tid. Dagen kommer att komma! Och den kommer att komma utan förvarning och den kommer att komma kraftfullt. Amen.

Som pricken över strecket under pricken på det här så fäller jag in en rad som fick mig att asgarva, made by Jen9 herself.
Julia: Jääävla fattiglapp!
Jen9: Jag är fan inte någon lapp!
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: