torsdag 11 februari 2010

julia månssons humor! :)

Då jag kom till skolan idag så möter Jen9 mig och är väldigt allvarlig.
Jen9: Julia, det har hänt nånting.
Jag tänker att bilden är inställd och börjar bli förbannad eftersom jag kunnat börja klockan 14.00 istället för 09.55.
Jag: Vad?
Jen9: Jennifer har blivit biten av en häst.
Jag: Va?
Nu känner jag paniken komma. Var det nåt allvarligt?
Jen9: Ja.. I pannan!
Jag: VA?!?!
Båda: Hahahahaha!

Det är sant, mina damer och herrar, min kära Jenfan har blivit biten i pannan av den häst som hon var sugen på att köpa. Det är sjukt synd om stackaren, hon har fått brainshake, men jag kan fan inte låta bli att skratta i alla fall!

På idrotten så har vi BodyPump med VBV -Världens Bästa Vera och vi ska stå i 90 grader och ryggen ska vara rakt utåt. Vissa av oss, jag bland annat, hade problem med att få ryggen rak samtidigt som jag lyfte vikterna. Men VBV vet exakt vad som krävs för att få mig med i svängarna!
"Tänk er att ni ska visa klyftan för den bakom er!"
Sådärja, nu funkade det! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: