söndag 21 februari 2010

Felsms.com?

X: Du jag är ihop med nån :D :D
Jag: Vem är det? ;o
X: :D Mathilda < 3
Jag: Men vem är det som skriver?
X: Men deger :p
Jag: Ursäkta? ;o hahah say what, jag har ingen aning om vem du är mannen xD
X: Alexander :p
X: Heter du Jimmy Berglund? :p
Jag: HAHAH! Nej, det gör jag verkligen inte xD jag heter Julia, du har verkligen fått fel nummer ;>
X: Haha okey :p jag råkade adda fel :p
Jag: Hahah jag märkte det ;> det är lugnt!
X: Okej :D du förresten, mitt namn är inte deger :p det är mitt smeknamn. Mitt riktiga namn är Alexander :p
Jag: Japp, okey! Då vet jag det ;o
X: Haha jo :p xD btw, om du ska ha mig som kontakt så säg det nu :p annars raderar jag ditt nummer :p
Jag: Hahah men va? Jag känner dig inte ens, har ingen aning om din existens så nej, jag ska inte lägga till dig ;o
X: Haha förvånar mig inte :p

Inga kommentarer: