måndag 19 oktober 2009

Copyright.

Det finns känslor så som jag så länge velat få ur mig, utan att lyckas.
Det finns en blogg som innehåller ord som säger precis det jag känner.

"och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
och jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig"

Victoria Blom finns, och jag tackar Herren Gud, Jungfru Maria och lilla barnet Jesus för henne.

Pssst! Just den här ordsamlingen har Victoria inte själv skrivit, det är från en låt.Det här var bara ett exempel på vad man kan hitta för underbart i hennes blogg.

1 kommentar:

vickan sa...

julia! det är inte jag som skrivit den. du måste ändra!! :) det är ifrån melissa horn's nya skiva. en låt som heter: jag kan inte skilja på. :D