söndag 3 maj 2009

Kalhyggen.

Jag sitter och chillar hos Fredrico tillsammans med han och Oscar. In kommer min supersnygga biatch Anton och i princip skriker; "DU SKA RAKA AV DIG HÅRET FREDRIK!! Du ska göra det! Du ska!" Fredrik han säger lite osäkert nej och Oscar han börjar skrika tillsammans med Anton, samtidigt som han springer runt och hoppar i soffan. Jippiekajej! "Åh fyfan.." är allting jag kan tänka samtidigt som jag fortfarande inte kan förstå varför Fredriks lya helt plötsligt förvandlades till någonting som liknade ett zoo.

Det där var för typ 10 minuter sen. Nu är pojkarna i full gång med att ta bort all Fredriks hårväxt som han har på huvudet. Ännu en nazist har kommit till byn Alvik, så nu är det tre fucoking vildar här och jag trivs som fisken i vattnet här. Ha! Byn är helt fuckad, och jag tillsammans med mina homies står för detta.

Inga kommentarer: