måndag 11 maj 2009

The faboulos life of Julia Månsson!

Idag så hade jag och Hanna träning samtidigt, 19.30 -21.00. Och backen upp till IP, den är helvetetes egna backe. Så den orkar man inte cykla uppför, utan man lämnar cykeln hos Hanna och åker med hennes supermoped upp istället. Sen så åker man ner med henne också. Det var min plan.

Då klockan slog 21.00 så avslutades träningarna och jag kastade en blick mot damernas planhalva och såg att Hanna var på väg in i omklädningsrummet. Då kunde det inte ta någon längre tid innan hon var klar, awsome! Så jag bestämde mig för att sätta mig och vänta på henne, placerad på hennes supermoped.

Och jag satt och satt och satt..

Tillslut förlorade jag tidsuppfattningen. Då kom Hanna ut, och den enda hon har att säga är; "Och vad gör du?!" Ya, jag sa som det var; jag väntade på henne för att få skjuts ner. Hon började asgarva, jag skrattade lite smått också. Sen for vi nedför helvetets backe.

Hon trodde att jag hade gått för längesen, så hon duschade och hela fadderuttan. Därför satt jag på Hannas supermoppe, i princip ensam uppe på IP, i 30 minuter.

2 kommentarer:

hanna sa...

alltså ibland är du knäpp darling.

jesper sa...

Jag satt och väntade på frida på natten mot söndag förra helgen utanför allstar vid våran bil i typ 40 min! men jag åt pizza:)