onsdag 6 maj 2009

All by myself. YA! I made it!

Jag har suttit här ikväll och ätit nötter, kollat the Hills och druckit jucie, haft det lagomt mysigt med andra ord. Det enda som dragit ner min mysfaktor är att jag har varit tvungen att springa på tossi och kissa i princip hela tiden! Sjukt hängigt med tanke på att jag aldrig brukar göda tossistolen så mycket som jag gjort ikväll.

Varje gång jag satt där på tossi så undrade jag också varför det var så här just ikväll. Höll jag på att bli sjuk? Har jag klätt mig för lite och fått urinvägsinfektion eller något annat helvete som gör att det blir en tortyr att få ur sig lite vätska? Tankarna har snurrat i huvudet, men jag sitter just nu och tittar på orsaken; JUCIEN! Jag har ju för fan sörplat i mig en liter jucie. Klart som fan att man fyller tossin då! Jävlar, jag har nog min iq lite högre upp på skalan än vad min omgivning påstått. YEMAN! Jag är nöjd.

Inga kommentarer: