tisdag 10 november 2009

julia månssons humor! :)

Tatueringssnack, believe it or not! Första stycket är vad som ska göras, det andra handlar om hur den ska se ut.

Julia: Du måste lätt göra din pikadoll!
Julia: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Julia: Är det bara jag som kan misssuppfatta den där meningen, eller är du med mig i min natthumor?
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH jag döööööööööööööööööööööööööööör!

Julia: Gör den i färg!
Anton: Nej, inte i färg.
Julia: Jo!
Anton: Den ska ju se gammal och sliten ut.
Julia: HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Julia: "Gammal och sliten" HAHAHAHAHAHAHAHA
Julia: Förlåt, det är bara så kul nu.
Julia: Fredriks är brun och jävlig och din är gammal och sliten. (Läs några humorinlägg bakåt så förstår ni!)
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Julia: Jag dööööööööööööör!

Hoh, jag älskar verkligen min humor!

Inga kommentarer: