måndag 23 november 2009

julia månssons humor! :)

Här kommer massor med humorinlägg, som jag inte orkat publicera förrän nu. Hehe haha!

Jag, Martin, Hanna och Världens bästa Anton kollar Walk the line, kanske världens bästa film? I alla fall, så frågade Hanna om Joaquin Phoenix hade fått några pris för sin roll i filmen.
Martin: Ja, det måste han ha fått.
Julia: Alla pris i världen.
Martin: Typ tungviktsmästare i taekwondo.
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHA!

Då jag och världens bästa gäng var i Kåbdalis så var det f r u k t a n s v ä r t kallt på natten, så jag sprang och la mig mellan herr Stink och Dreggel och Världens bästa Anton, för dessa herrar är värme i mänsklig form. Hur som helst så stönar jag då jag sover, jag håller andan och sen då jag andas ut igen så blir det som ett stön. Det visste inte herr Stink och Dreggel om, tydligen.
Oscar: FAN vad du stönade i natt! Jag trodde ni två hade börjat göka! Fyfan, jag tänkte nästan gå och lägga mig i det andra rummet. Vågade ju fan inte vända mig om och kolla för fan, tänkte att det här är fan inte sant..
Julia och Anton: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag har grönt hår. Det hade tydligen inte min engelskalärare upptäckt. Men då hon gjorde det så utbrister hon;
"Du ser ut som en sån från skogen! En nymf!"
HAHAHAHAHAHAHAHA!

Maddox och jag sitter och pratar om allmänna saker.
Maddox: Hur många djur har ni? Katt, hund?
Julia: Ya, och sen har vi ju min bror också.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Maddox: Hehehehe...
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag är SÅ kul!
Fan vad jag kläcker bra kommentarer ibland alltså, hoh!

1 kommentar:

Hanna sa...

haha, Jag älskar engelskafröken!!