söndag 15 november 2009

julia månssons humor! :)

Kåbdalishelgen med Alpernagänget var inte alls så som jag förväntat mig; den var så mycket bättre, och det förvånar mig inte alls. Sammanfattat så kan man säga att den bestått av fyra personer som varit som degklumpar, kyla, värme, skidåkning, garv som fan, ÄTA, och trakassering på mig, utöver det vanliga. Det var galet alltså.


I helgen så kom jag fram till att Herr Stink och Dreggel och Världens bästa Anton är som feeders för varandra. Dom kunde inte äta nånting utan att den andra åt det, och tvingade därför varandra för att just äta.
Oscar: Tänk om man skulle bo med dig i en vecka!
Julia: Med han?
Anton: Med mig?!
Oscar: Man skulle ju inte göra annat än att äta!
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Vi kom fram till att Herr Stink och Dreggel säger ordet människor väldigt...annorlunda (läs: fult!), och eftersom det då ledde till att vi alla satt och sa människor flertalet gånger så blev det tillslut att vi sa männ i skor.
Oscar: Säg männ i skor Anton.
Anton: Pojke i toffla.
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Vi glänser i skidbacken och står och vilar oss. Världens bästa Anton har en något annorlunda stretchingpose.
Anton: Ändå..backhoppning.
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Det här var bara smakprov på vad som hjälpte magmusklerna i helgen.

Inga kommentarer: