söndag 21 juni 2009

Ouí baby!

Idag har jag äntligen spenderat min eftermiddag tillsammans med min Supersnälla SilverSara, det var underbart.Det var way to long time sen sist! Idag har vi hunnit med att ligga på Lulvikens strand och prata massa tjejsaker, fast mest blev det reseplaner och prat om Alperna och hur underbart vi egentligen hade det där.. Vi har hunnit äta den äckligaste pasta carbonaran som jag någonsin tillåtit inta min mun. Sen har vi, mina vänner, även fiskat! Vi har liksom f.i.s.k.a.t!! Förstår ni?! Nä, det gör inte jag heller och jag har aldrig gjort det och jag kommer nog aldrig att förstå mig på fisket. Sist men inte minst så har vi även hunnit med att dra igång ett fottislir uppe på Liko Arena tillsammans med diverse människor. Underbart!

Vi ligger och snackar tatueringar och min supersnygga biatch Anton har ritat en till Supersnälla SilverSara också. Orden hon ska rista in for ever är; live, laugh, love, learn. Vi pratar nu om vilken ordning hon ska skriva orden;
"Undra hur Anton skrev dom. Eller ja, det beror på ju vart man börjar.. Det är ju en cirkel."
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Saras låtsaspadre uttrycker sig då vi säger att vi ska och fiska;
"Ska NI och fiska?!"
Mina päron uttrycker sig då vi kommer hem efter fisketuren och berättar att vi ska lira fottis;
"Har ni damp eller?"
HAHAHAHAHAHAHA!! They love us!


Senast vi umgicks var det också underbart, men då hade vi lite andra outfits. Nu får vi fan se till att det inte blir fyra månader tills nästa gång, okey?

Har jag alltid kul tillsammans med dig? Ouí baby!

Inga kommentarer: