torsdag 4 juni 2009

julia månssons humor! :)

Jag och mitt sjukt coola gäng sitter och diskuterar banden som spelade på Lulekalaset förra året. Jag och Hanna ville komma fram till ett speciellt band, men kom inte på vad det hette så vi beskrev som hur det var där istället. Anton, han säger att det var Raised Fist men jag och Hanna är verkligen bombis på att det inte är dom.
Anton: Men jo, det var inga andra band som enligt er skreksjöng!
Julia: Men det var inte Raised Fist.
Linda: Jomen det var det, jag håller med Anton för då gjorde vi det och det och det.
Hanna: Men nä!
Anton: Eeeeh jo!
Sen fortsätter gafflandet.
Linda: HAHAHAHAHAHAHA! Jag var ju inte ens där förra året!! Hahaha varför sitter jag och säger emot er då? Hahah!
Alla andra: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

1 kommentar:

hanna sa...

HAHAHAH! hon är söt.