fredag 29 augusti 2008

Sommaren 2008.

Det var söndagen 24 augusti 2008, natten innan skolan började.

"Jag är inge trött Julia, jag vill träffa alla nu på en gång. Umgås och skratta hela natten och sen sova till klockan två på dagen! Varför är det skola imorn?"

"Det här sommarlovet har varit det bästa."

"Tänk att göra ingenting under 11 veckor kan vara det bästa i ens liv! Men det är garanterat för att man har gjort ingenting tillsammans med dom bästa människorna."

"Att bara vara, att bara vara det man är bäst på; vara sig själv med sina bästa vänner."

"Fatta vilken sommar det har varit, vi har typ varit med varandra varje dag!"

"Den här sommaren har varit den bästa jag varit med om. Den har bestått av att göra ingenting alls, men då har jag gjort ingenting tillsammans med er 92or och livet kan fan inte bli bättre än då man är tillsammans med er."

"Nä, det har varit helt underbart. Alla ni måste vara dom finaste personerna på jorden!"

"Vi allihopa tillsammans är så puss. Nej, vi är sex tillsammans. FYFAN VAD SEX VI ÄR, VI ÄR SÅ JÄVLA BRA! Jag är superglad för att vi känner varandra."

"Fyfan vad vi är sex! Hardcore! Nu är det bara att hoppas på att nästa sommar blir lika fantastisk. Alltså jag älskar fan er allihopa! Vad hade vi gjort utan varandra?"

"Den kommer bli bättre. Vi hade inte levt utan varandra."

"Jag längtar redan. Vi får verkligen inte tappa varandra, nejnej."

"Jag med. Men vi har ju varandra även fast det inte är sommarlov. Nej, kommer aldrig glömma er vad som än händer. Och vi ska hålla ihop i all evighet!"

"Ja, helgerna är fortfarande våra. Vetu, jag ligger och gråter för att jag älskar allihopa så sjukt mycket. Jag kan inte förstå hur jag kan ha fått turen att få er som vänner, som själsfränder. ÅH! Jag vill bara krama om allihopa nu på en gång! Jag saknar folket."

"Det är typ sorgligt, jag saknar alla jag med, vi skulle ha vakat inatt."

"Puss på er för att ni gett mig mitt livs bästa sommarlov. Det är bevisat att det är vi varje dag, hela dagen. Ni är supersnygga och jag är fett glad för att jag får mysa med er. Ni är så jäkla hårt sex för mig! Jag älskar er, mina 92or."

"Ja, det skulle vi ha gjort. Vi skulle ha legat och myst hela natten lång."

"Det är så skönt att veta vad man ska göra varje helg och varje lov."

"Det här har varit den bästa sommaren för mig."

"Jag kommer att sakna denna sommar med allt dess innehåll, massa massa tack vare er allihopa!"


Sommaren 2008, jag och 92orna.
No words can explain the greatest och jag älskar er.

Inga kommentarer: