måndag 18 augusti 2008

Måndag 18 augusti 2008.

Idag är det måndag 18 augusti 2008 och det ösregnar ute. Galonisar for sure typ. Vart är det vita pudret?! (Nej du, det är inte knark jag menar.)

Idag är det måndag 18 augusti 2008 och jag har nyss kommit hem från jobbet kan man väl säga och det är även på pricken en vecka och sju dagar kvar tills skolan har börjat för det här läsåret. FETT KUL! Jag tror skarpt att jag är hyfsat ensam om att kunna säga till folk i min omgivning att jag längtar till skolan. Men jag längtar till skolan, det gör jag. Jag längtar till måndagen 25 augusti 2008 klockan 11.00, för då får jag äntligen påbörja utbildningen till mitt drömyrke. Jag tror skarpt att detta är första gången som jag verkligen längtat till att stiga upp klockan 06.00 för att gå till plugget. Men det förstås, tidigare så har jag ju inte gått upp klockan 06.00 för att uppfylla en dröm. HIHI liksom.

Idag är det måndag 18 augusti 2008 och min Hanna kommer hem från huvudstaden ikväll!!!!! Dock utan jeans till mig, men det är superokej. För hon är bättre än alla jeans i världen, tillsammans. Så denna natt kommer jag tillbringa med henne, ovanligt va? DO NOT DISTURBE!

Förresten nummer 1, ni kanske inte vet det men, jag ska bli frisör. JIPPIEKAJEJ som tusan!
Förresten nummer 2, ge mig snö tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kanske redan har sagt det, men grattis till att du kom in på frisör! :)