fredag 22 augusti 2008

Backpacker with love and hate.

Det är en tid nu då jag vill ställa frågan "Wazzup?" till dig, för den skulle normalt sitta alldeles perfekt i den här tiden. Men i min ryggsäck, som i den här tiden är alldeles för tung för min rygg, så har jag med mig att allting blev till ett helvete efter senaste gången jag frågade dig. Och jag vill inte ha ett helvete igen, jag vill inte ha en ännu tyngre ryggsäck.

Så därför förtränger jag att den här tiden är en perfekt tid för frågan "Wazzup?" och fortsätter istället att traska runt i cirklar och traska ner min mage. Jag fortsätter även vandringen ifrån helvetet med en ryggsäck som bara blir allt tyngre, med hopp om att allting ska bli mer likt himmelriket och tron om att ryggsäcken en vacker dag ska bli lättare och kanske till och med ska försvinna.

Är "Jag hatar dig." dom nya orden för "Jag älskar dig."?

Inga kommentarer: