lördag 2 januari 2010

New Year.

Det är 2 januari 2010 nu, och bara 4 dagar kvar tills jag och JohannaHjorth fyller 19 år. I förrgår var det fortfarande år 2009 och Henny gav mig en feet utskällning för att jag valde att vara i Kåbdalis istället för att festa med henne i Luleå.

Jag sammanfattar bådas nyår så får ni själv se vilket som rockade mest.
Mitt nyår: Kåbdalis, skidåkning, chillar med Mötley Crües självbiografi The Dirt, underställ all day long och varvade med mina supersnygga täckisar ibland, mat; hamburgetallrik och hjort med potatisgratäng som avslutades med en efterrättsbuffé, chill med Johan och Världens Bästa Anton i den sistnämndes stuga där det kollades film och snackades snusk och annat allmänt, gled in till restaurangen prick på tolvslaget och hann se fyverkeriet och kramades, tillbaka till stugan för ännu mer chill, tillbaka till husvagnen två timmar in på det nya året och slocknade dirr. YEAH!

Hennys: Fest hos Tove som säkert var awsome, ringer 00.07 och säger gott nytt år, kvinnan står inne på Matstället och värmer sig; hon frös i sina nylonstrumpor och jag njöt av tanken att jag hade understället på mig, dagen efter ringer hon och säger att dom drog till Hanna direkt efter att vi pratat och där kröp dom ner och kollade film istället, jag kunde inte hålla mig utan sa stolt att det var det jag gjort hela kvällen och frågade om hon förstod varför jag dissade Luleå och hon sa skamset ja. YEAH!

Avslutar med en rad skriven av Eminem, den klickade så till dig, Henny, nu.
"And I know some shit so hard to swallow."

1 kommentar:

Johanna sa...

"hjort med potatisgratäng"?! Fy fan Julia.