tisdag 19 januari 2010

julia månssons humor! :)

Jag och min finaste JohannaHjorth hade en myskväll där det ingick film, tjejprat och skratt. Fast filmen hann vi aldrig med.

Johanna föddes med oral dyslexi, eller?
"Gran Dann..Granne Dan.. Vad heter han?"
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Johanna: Men tänk dig som en Dependflaska, den lilla.
Jag: Ah, som en hotdog typ?
Båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Johanna: Jag skrev igår på fejjan att jag skulle kunna döda för en hotdog, jag ska verkligen ändra det nu.
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag: Johanna, vill du veta det fulaste ordet jag vet? Du vill inte egentligen, men jag säger det i alla fall. Köttros.
Johanna: .... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Jag ser hennes min och reaktion, hon ramlar nästan av sängen: HAHAHAHAHAHAHAHA!

JohannaHjort, min gullegumsi, puss och kram!

Inga kommentarer: