torsdag 28 januari 2010

julia månssons humor! :)

Frisyrvisning idag och om man varit uppe sen klockan fyra så kommer övertröttheten därikring 15.00-tiden, det gjorde den i alla fall för mig och mitt sällskap.

Carrop visar en GRYMT sexig pose som hon funderar på att göra; hon drar liksom upp ena benet längs det andra och smeker sig själv och sen drar hon upp klänningen litegrann på benet som är uppe. Om ni inte fattar, fråga mig så ska jag visa er!
Carrop: Vad får du om jag gör så här på catwalken?
Jag: Vad JAG får..?
Linnea: Hahah..
Jag och Linnea: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Vi sitter och chillar i salongen och Linnea har typ suttit still på sin stol sjukt länge nu, utan att röra en min.
Carrop: Linnea är typ död.
Henny: Nej, hon är bara halvdöd.
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Linnea var en halvdöd brud i temat Pirates of the Caribbean.

Carrop och jag småspringer från Lärkan till våran skola. Vi ser riktigt roliga ut skulle jag gissa, eftersom vi gör allt för att våra frisyrer inte ska sabbas.
Carrop: Det ser ut som jag åker längdskidor för att jag släpar händerna i marken.
Jag: Hehehe...?
Carrop: HAHA NEJ! Vad säger jag? Jag menade fötterna, inte händerna!
Jag och Carrop: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Världens bästa Anton ska vara snäll och köpa middag på M to the AX till mig och Henny, dock så har vi lite specialbeställningar.
Jag: Men vad ska du ha då? Samma som mig?
Henny: Nä, ett originalmål med sallad, dressing och ost.
Jag: Men det är ju samma?
Henny: Men nej. Jag ska ju ha friscobröd också.
Jag: MEN DET ÄR JU FAN EXAKT SAMMA!
Jag och Henny, och alla andra: HAHAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: