måndag 23 juni 2008

Skribent pubertet.

Alltså, det är någonting som sker med mig just nu. Typ puberteten i mitt skrivande eller någonting i den stilen. För jag ändras totalt numera, hela tiden och allting på en gång också. Så det blir egentligen en hiskeligt snabb pubertet.

I samband med att jag byter (upp) mig från pixbox till bdb så byter jag även (upp) mig från publishme till blogspot och det känns bra, nu. Hur det känns imorgon vet vi inte, den som lever får väl se om denna person inte traskar runt med ögonen stängda all day long.

Jag blev liksom less på att inte kunna göra min blogg fin. Eller den var ju fin, men jag ville göra den ännu finare och det gick inte på publishme och det var en nackdel och en orsak till att jag bytte. Om sanningen ska fram så var det den enda anledningen.

Men det är synd att man inte kan flytta över sina gamla blogginlägg tycker jag. (Eller kan man det?) Fan, ni kvinnor och män kanske vill läsa allt mitt gamla och det går ju inte här och nu. SYND! Nåja, för att lära känna mig lite bättre så kan ni ju alltid kolla in min gamla blogg, om ni har tid och ork och vilja förstås! http://juliaaam.blogg.se. Där har ni old school juliamånsson.

Mwwaaah! Första inlägget skrivet, great!


juliamånsson, the new woman in town.

Inga kommentarer: