tisdag 24 juni 2008

Hard work, naaaat!

Helt allvarligt; jag orkar inte mer jobb nu! Så good bye Liko, absolut. Om det inte funkar att jag bara säger bort det sådär en fyra dagar före jag börjar så får jag väl ha brytit benet eller någonting, för jag tänker inte jobba mer! Jag tänker inte stiga upp klockan halv sex bara för att sedan plöja igenom dagen tillsammans med män som inte har humor och tillslut går en på nerverna, alldeles förstora skor med stålhätta, väldans osköna byxor som också är förstora, bältet som går att vira två varv runt mig och ändå hjälper det inte till att hålla de förstora byxorna uppe, den snuskgröna (okej, den är faktiskt fin grön färg men jag säger att den är snuskgrön bara för att det ska passa in med resten av det negativa inlägget.) tshirten som hjälper svettlökarna att visa folket i min omgivning att det är fruktansvärt varmt i lokalen där man jobbar, de hjärndödande arbetsuppgifterna man får (dessa var kul det första året, men i längden blir de pain in the ass, stackars gubbar som jobbar där året om.) och det var allt. JAG ORKAR INTE!

Så, om det är någon som sitter utan sommarjobb och är sugen på två veckors barnarbete så kontakta mig så får du mitt personnummer (nöt in det!), då vet ingen att du inte är jag egentligen. Hysch!

Time för powernap, sen back in buisness @ dagis.

Inga kommentarer: