måndag 14 september 2009

Read my mind.

Idag på engelskan så fick vi prata rätt mycket, och sen fick vi läsa. Och då jag satt där och läste så insåg jag verkligen hur mycket man tänker då man läser en bok på ett annat språk. Och sen small det; ordet tänka gav mig en flashback till då jag läste Linda my darlings blogg. Där hade hon skrivit att hon nu börjat tänka på engelska. Jävlar i mig vad jag började sakna henne då!

Jag vet inte om du läser det här Linda, men om du gör det; kom heeeeeeeem då vavava?

1 kommentar:

linda sa...

Såklart jag läser! Men be mig inte komma hem, det är alldeles för omöjligt.
Jag blev lite rädd när jag läste din kommentar. Trodde att du deppat dagarna i ända bara för att jag inte kunnat muntra upp dig. Men sen förstod jag, du är ju aldrig seriös. Hehe,
Men jag saknar dig också, hoppas allt är bra! puss, jag älskar dig.