söndag 5 april 2009

julia månssons humor! :)

Madde hade fått en finsk vän på besök på sin underläpp (?!) och hon hade även döpt honom till Bertil, tror jag, och jag och min klass, inklusive Madde, satt och pratade om honom. Då kläcker Jen9 ur sig;
"Madde måste betala för två på bussen."
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Ellli-Nårr: Jag har så jävla låga byxor idag. Kolla, man ser typ vecket!
Alla får lite underliga miner och jag undrade vad fan hon menade med vecket.
Ellli-Nårr: Men kolla här då, ser ni inte?
Vi börjar kolla efter fettkanter typ. Och Hanna som sitter bredvid böjer sig lite närmare för att kolla och Ellli-Nårr vänder baken mot henne så att hon ska se bättre.
Julia: Men vänta va, menar du skåran?!
Ellli-Nårr: Men jaaa! Ser ni inte?
Hanna gör den här minen: :O!!!
Julia: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Miller håller våran mattelärare Gerd kär;
"Sluta ta min tid med Gerd! Hon har betalt för det här.."
HAHAHAHAHAHAHA!

Inga kommentarer: