tisdag 21 april 2009

Extreme Makeover á la påskkärringar.

Jag ger ännu ett tecken på att jag inte dött, än. Det är även ett tecken på att jag fortfarande inte tagit ut tummen ur min gump och investerat i en ny dator. Om ni känner er lite småless på erat ansikte och vill möblera om i det så är det fritt fram att fråga på varför jag inte dragit ur pluggen, dom fyra f:en ni vet; Fixar Fejset For Free! Om ni trivs med den ni är så råder jag er till att avstå från att fråga.

Eftersom jag egentligen inte har något vettigt eller intressant att skriva så tänker jag berätta om mitt påsklov för er. Be prepared, here it comes!
Torsdag v.15 - Söndag v.16 bodde jag i Kåbdalis. Där jobbade jag häcken av mig, intog mat och dryck som gjorde att det som nyss förbränts från gumpen kom tillbaka (nåt måste man ju ha att jobba för), åkte skidor och delade bostad med mina absoluta favoritmän och Supersnälla SilverSara en natt, vilket innebar att kalla nätter varvades med varma som i sin tur förde med sig lök på hög nivå. Mmhm, så som jag trivdes! Det blev även ett Ice Age maraton för att introducera förmodligen världens bästa filmer för Supersnälla SilverSara. Ingen av oss kunde dock vara snäll nog mot Sara och hålla käften och inte säga replikerna innan dom sagts i filmen. Fy skäms på oss!

Ya, då var det klart då.
CYA!

Inga kommentarer: